آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

فروش و اجرای سقف کاذب و دیوارپوش در استان مازندران

شرکت آذران پلاست رسا این افتخار را دارد تا تمامی محصولات دکوراسیون داخلی را در استان مازندران ارائه و اجرا نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید...

فروش و اجرای انواع سقف کاذب طرحدار و تصویری شامل:

  1. سقف کاذب کناف
  2. سقف کاذب پی وی سی
  3. سقف کاذب پلکسی و طلقی
  4. سقف کاذب آسمان مجازی
  5. سقف کاذب کشسان
  6. سقف کاذب cnc
  7. سقف کاذب گچی
  8. سقف کاذب 60*60
  9. سقف کاذب طرح سنگ

همچنین فروش و اجرای انواع دیوارپوش طرح دار و تصویردار شامل:

شرکت آذران پلاست رسا آماده خدمات رسانی و فروش و اجرای سقف کاذب و دیوارپوش و کفپوش پی وی سی و چوبی در تمامی شهرهای و شهرستان های استان مازندران : (ساری ، بابل ، آمل ، قائم شهر ، بهشهر ، چالوس ، نکا ، بابلسر ، تنکابن ، نوشهر ، فریدون کنار ، رامسر ، محمود آباد ، نور ، گلوگاه ، سوادکوه ، عباس آباد ، کلاردشت ، میاندورود ، سیمرغ ، جویبار ) را دارد.

هموطنان عزیز مازندرانی برای سفارش و اجرای موارد ذکر شده و همچنین مشاوره در زمینه دکوراسیون داخلی میتوانند با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایند .

نشانی دفتر مرکزی شرکت آذران پلاست رسا : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/330

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی , دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی, کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:39

روش صحیح نظافت و پاک کردن پارکت و لمینت

یکی از اصلی ترین عادات و فرهنگ ایرانیها برای شروع سال نو ، خانه تکانی میباشد. خیلی از وسایل منزل نیاز به مراقبت های خاص دارد که باید به جهت طول عمر آن رعایت شود. پارکت و لمینت نیز از این قانون مستثنی نبوده و برای تمیز کردن آن باید از یکسری قوانین پیروی نمایید. در ادامه شما میتوانید روش صحیح تمیز کردن پارکت و لمینت برای استقبال از سال نو را مطالعه نمایید.

چگونه پارکت و لمینت را تمیز نمایید

در ابتدای امر باید با جارو برقی تمامی خاک و گرد و غبار را از روی کف بزدایید، سپس با استفاده از یک دستمال و یا حوله ای نم دار لمینت را تمیز نمایید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از پارچه و حوله ی خیس استفاده نکنید ، زیرا باعث صدمه زدن به پارکت و لمینت میشود.

 به جهت تمیزی بیشتر باید دستمال را در یک جهت بکشید تا از ایجاد لک آب بر روی آن جلوگیری شود.

از چه مواد شوینده ای برای تمیز کردن پارکت و لمینت باید استفاده کرد

کلا استفاده از مواد شوینده برای پاک کردن لمینت توصیه نمیشود زیرا به مرور لمینت براقیت خود را از دست داده و حالتی کدر میگیرد. ولی با این حال بهترین مواد شوینده برای پاک کردن پارکت و لمینت ، پاک کننده های چند منظوره و یا مواد پاک کننده سطوح چوبی میباشد. روش استفاده از پاک کننده چند منظوره برروی پارکت و لمینت نیز به این گونه میباشد

  1. ابتدا مواد شوینده را بر روی سطح مورد نظر اسپری کرده
  2. سپس با یک حوله مرطوب پارکت و لمینت را دستمال بکشید
  3. پس از آن به سرعت با یک دستمال خشک سطح لمینت را در یک جهت خشک نمایید.

چگونه پارکت و لمینت را براق نماییم

اگر میخواهید تا پارکت و لمینت شما برای استقبال از سال نو براق تر به نظر برسد، دقیقا همانند پاک کردن شیشه با ظرافت از مواد شوینده مخصوص سطوح چوبی استفاده نمایید . این نکته فراموش نشود که رد دستمال همیشه بر روی لمینت قابل مشاهده است ؛پس برای تمیز کردن آن سعی نمایید تا دستمال را در یک جهت حرکت دهید .

شما میتوانید جهت خرید اینترنتی پارکت و لمینت با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم جهت خرید غیر حضوری و اینترنتی را خدمتتان ارائه نمایند .

همچنین میتوانید برای خرید حضوری پارکت و لمینت به آدرس تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , انواع کفپوش , کفپوش چوبی , کفپوش لمینت , کفپوش پارکت , کفپوش پارکت و لمینت , پارکت , لمینت , پارکت و لمینت , پارکت و لمینت آرتا , قیمت پارکت و لمینت , قیمت پارکت و لمینت آرتا, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:38

سقف کاذب گچی و کناف

سقف کاذب گچی طرحدار و یا همان سقف کناف ، از سقف کاذب پرطرفدار دکوراسیون داخلی مسکونی میباشد و عوامل بسیار زیادی باعث محبوبیت این متریال به عنوان سقف کاذب دکوراتیو برای محیط های مسکونی شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. در ادامه ی مطلب شما میتوانید علاوه بر آگاهی از ویژگی ها و خصوصیات عمومی سقف کاذب کناف عکس های اجرایی و یا طراحی شده ی این نوع سقف کاذب را برای گرفتن ایده مشاهده فرمایید.

سقف کاذب کناف

کناف ، یکی از بهترین محصولات دکوراسیون داخلی است که باعث شده تمام مشکلات گچ کاری را برای ایجاد دیوار و سقف کاذب از بین برده و میتوان محیط خود را بدون نیاز به گچکاری ، با استفاده از این مترال تزئین نمایید. یکی از کاربرد های اصلی کناف ، استفاده از آن به عنوان سقف کاذب میباشد. همانطور که گفته شد عوامل زیادی بر محبوبیت کناف به عنوان سقف کاذب اثرگذار میباشد که به آن اشاره میکنیم:

  1. امکان ایجاد طرح های بسیار متنوع و زیبا
  2. امکان ایجاد نورپردازی به صورت نور مخفی و یا هالوژن
  3. قابلیت رنگ پذیری
  4. روند کوتاه زمانی برای اجرای آن

سقف کاذب گچی طرح دار

شاید شما از این سقف کاذب برای دکوراسیون داخلی منزلتان پسندیده باشید ولی در محیطی مرطوب زندگی میکنید که ممکن است در طول زمان با تعییراتی مواجه شوید. همچنین شاید بخواهید از این نوع سقف کاذب طرحدار برای محیطی همچون حمام و استخر و ... استفاده نمایید ولی بدلیل گچی بودن این متریال شما با محدودیت روبرو شوید . خبر خوب در این مورد این است که کناف با ویژگی های مختلف نیز قابل دسترس میباشد.

سقف کاذب کناف ضد آب و ضد حریق را شما میتوانید با خیال راحت در محیط های مرطوب اجرا نمایید.

سقف کاذب طرحدار

همانطور که گفته شد سقف کاذب کناف بدلیل اینکه توانایی شکل پذیری بسیار بالایی دارد ؛ در میان طراحان محبوبیت دارد. شاید باور این موضوع برای شما سخت باشد که طرح های قابل اجرایی با کناف بی نهایت بوده و شما میتوانید هر ایده ای که دارید را به صورت طرح اجرایی سقف کاذب خود داشته باشید و در آخر رنگ مورد علاقه ی خود را در پایان کار بر روی سقف کاذب کناف اجرا نمایید و از زیبایی سقف کاذب خود لذت ببرید.

برای سفارش و یا اجرای سقف کاذب کناف طرحدار شما میتوانید با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی شرکت آذران پلاست رسا تولید کننده و مجری انواع سقف کاذب : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/319

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی , سقف کاذب pvc, سقف کاذب ام دی اف , سقف کاذب mdf, سقف کاذب سی ان سی , سقف کاذب cnc, سقف کاذب طرح دار , سقف کاذب طرحدار , قیمت سقف کاذب پی وی سی , قیمت سقف کاذب pvc, قیمت سقف کاذب ام دی اف , قیمت سقف کاذب mdf, قیمت سقف کاذب cnc , قیمت سقف کاذب سی ان سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:36

سقف کاذب پلکسی دوغی و نمونه های اجرایی آن

تایل های پلکسی از ساده ترین نوع سقف کاذب به شمار میرود که در اکثر محیط ها بکار برده میشود. سقف کاذب پلکسی به رغم ظاهر ساده ، تاثیر بسزایی در ظاهر دکوراسیون داخلی دارد. زیبایی و سادگی تایل طلقی موجب شده تا در بسیاری از محیط ها برای پوشش سقف خود استفاده نمایند. در ادامه شما میتوانید از ویژگی های سقف کاذب طلقی مطلع شوید و همچنین نمونه هایی از پروژه های اجرایی سقف کاذب پلگسی را توسط شرکت آذران پلاست رسا مشاهده فرمایید. همراه ما باشید...

ویژگی ها و مشخصات سقف کاذب طلقی

  1. سقف کاذب پلکسی گلس و یا همان طلقی نوعی پلی کربنات شفاف است که ظاهری مانند شیشه دارد ولی بسیار مستحکم تر از شیشه (تا 5 برابر مقاوم تر) میباشد.
  2. این متریال صاف و براق است و در برابر نور ، رطوبت و ضربه مقاوم میباشد.
  3. انعطاف پذیر است
  4. دیرسوز بوده و و در برابر حرارت نیز مقاوم میباشد.

ابعاد ورق های پلکسی دوغی

  • ضخامت : از 2 میلیمتر تا 4 سانتی متر
  • عرض : 120 سانتی متر
  • طول : 180 سانتی متر

 

نوع متفاوتی از سقف کاذب پلکسی

بتازگی با طلق های پلکسی نوع جدیدی از سقف کاذب را به بازار ارائه کرده اند و آن نیز چاپ انواع طرح ها و عکس ها بر روی آن میباشد. این نوع جدید ازسقف کاذب طلقی با عنوان آسمان مجازی شناخته شده است که در مدت کوتاهی توانسته نظر بسیاری از طراحان را به سمت خود جلب نماید.

نمونه هایی از اجرای این نوع سقف کاذب را میتوانید در ادامه ی متن مشاهده نمایید. 

برای سفارش و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/149

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , سقف کاذب پلکسی , سقف کاذب پلکسی گلس , سقف کاذب طلقی , سقف کاذب شیشه ای , سقف کاذب پلگسی , سقف کاذب پلگسی گلس , سقف کاذب پلکسی گلاس , سقف کاذب پلگسی گلاس , قیمت سقف کاذب , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:35

انواع سقف کاذب پی وی سی به همراه نمونه عکس اجرایی

در بازار طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ، تنوع محصولات بسیار بالا میباشد. یکی از پرکاربردترین متریال مورد استفاده در دکوراسیون داخلی ، پی وی سی میباشد. پی وی سی بدلیل داشتن ویژگی های مثبت بالا همیشه مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار میگیرد. متریال پی وی سی در زمینه ی سقف کاذب نیز استفاده میشود که انواع مختلفی نیز دارد. انواع سقف کاذب pvc عبارتند از:

  1. سقف کاذب پانل pvc
  2. سقف کاذب تایل 60 در 60 پی وی سی
  3. سقف کاذب سی ان سی pvc

برای مشاهده نمونه پروژه های اجرایی هر یک از انواع سقف کاذب و همچنین توضیحاتی در مورد هریک به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

سقف کاذب پانل طولی پی وی سی

یکی از قدیمی ترین و رایج ترین متریال پی وی سی در زمینه ی دکوراسیون داخلی، پانل های طولی آن میباشد. پانل های طولی به صورت نری و مادگی به یکدیگر چفت میشوند. شما میتوانید این محصول را برای دیوارپوش و سقف کاذب استفاده نمایید. پانل پی وی سی را میتوان به دوصورت ساده و طرح دار اجرا کرد. سقف کاذب پی وی سی طرحدار بدین منظور است که میتوان از قوس هایی برای ایجاد جذابیت بصری و یا تشکیل باکس از این پانل pvc استفاده کرد.

تنوع طرح و رنگ برای پانل پی وی سی بسیار بالا میباشد. 

نمونه ای از اجرای پانل pvc طولی برای سقف کاذب را در عکس ذیل مشاهده نمایید.

سقف کاذب pvc تایل 60*60

جنس پی وی سی برای سقف کاذب به صورت تایل 60 در 60 نیز قابل تولید میباشد. تایل 60*60 pvc نیز دارای تنوع رنگ و طرح است که شما میتوانید از میان آنها طرح مورد نظر خود را برای سقف کاذب انتخاب نمایید. برای نورپزدازی تایل 60 در 60 پی وی سی را میتوان هنگام نصب از گرد بر مکانی برای نصب هالوژن تعبیه نمایید. همچنین از دیگر مواردی که برای نصب تایل 60*60 پی وی سی نیاز دارید، سازه های 60 در 60 میباشد که تایل پی وی سی بر روی آن قرار گیرد.

سقف کاذب cnc پی وی سی

نوع جدیدی از سقف کاذب پی وی سی ، سی ان سی میباشد. ورق های pvc در ابعاد مختلف و در طرح های بسیار متنوع قابل برش با دستگاه سی ان سی میباشد. برای زیبایی بیشتر سقف کاذب cnc باید از طلق پلکسی نیز استفاده نمایید تا بتوان نواقص سقف اصلی را از دیده پنهان نمود. یکی از ویژگی های مثبت سقف کاذب سی ان سی با جنس pvc این است که میتوانید از این سقف کاذب معرق برای محیط های مرطوب همچون سرویس بهداشتی و استخر و محیط هایی از این دست استفاده نمایید.

نمونه های اجرایی سقف کاذب سی ان سی pvc را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 71731-021 تماس و یا به آدرس تهران ، بزرگراه رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی , سقف کاذب pvc, سقف کاذب ام دی اف , سقف کاذب mdf, سقف کاذب سی ان سی , سقف کاذب cnc, سقف کاذب طرح دار , سقف کاذب طرحدار , قیمت سقف کاذب پی وی سی , قیمت سقف کاذب pvc, قیمت سقف کاذب ام دی اف , قیمت سقف کاذب mdf, قیمت سقف کاذب cnc , قیمت سقف کاذب سی ان سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:34

سقف کاذب زیبا برای محیط های مرطوب

حتما برای اجرای سقف کاذب در محیط های مرطوب همچون استخر، سرویس بهداشتی ، حمام و محیط های مشابه با مشکل برای رطوبت آن منطقه مواجه شده اید. ما میخواهیم در این مطلب چندین سقف کاذب زیبا و دکوراتیو مناسب محیط های مرطوب را معرفی نماییم. همچنین شما میتوانید در ادامه ی مطلب عکسهایاجرایی سقف کاذب دکوراتیو برای استخر و حمام و سرویس بهداشتی توسط شرکت آذران پلاست رسا باشید. ادامه ی مطلب را از دست ندهید...

سقف کاذب استخر

همیشه سقف استخر سرپوشیده ، همان سقف اصلی سوله با آهن کشی نه چندان زیبا است که خود باعث میشود زیبایی بصری محیط کاهش پیدا کند. توجه به این نکته ضروری است که زیبایی محیط های ورزشی همچون استخر برای جذب افراد بسیار مهم و حیاتی است؛ به تازگی صاحبان باشگاه های ورزشی و استخر به این موضوع واقف شده اند و تلاش خود را برای زیبا تر کردن محیط استخر و باشگاه کرده اند. یکی از اقلامی که بر زیبایی محیط اثر شگرفی داردسقف کاذب میباشد.

انتخاب سقف کاذب برای استخر ، بسیار حساس میباشد. چون علاوه بر رطوبت باید گازهای تولیدی از کلر داخل آب و تاثیرات آن بر روی سقف کاذب و همچنین انقباض و انبساط بسیار شدید و بالای این محیط را نیز مورد توجه قرار دارد. پس باید یک محصول با مقاومت بالا در برابر عوامل گفته شده در عین زیبایی ظاهری انتخاب کرد.

سقف کاذب ساده

یکی از ساده ترین نوع سقف کاذب مناسب استخر ، سقف کاذب pvc میباشد.مزیت های سقف کاذب پی وی سی برای استخر شامل موارد زیر میباشد:

  1. شما میتوانید از پانل طولی و یا تایل 60*60 استفاده نمایید.
  2. استفاده از پانل طولی این امکان را موقع نصب فراهم میکند که طرح های قوس دار و شکل متفاوتی از سقف کاذب را به نمایش بگذارید.
  3. همچنین سقف کاذب پی وی سی از نظر قیمت ، هزینه ی بسیار پایین تری به نسبت دیگر محصولات سقف کاذب دکوراتیو مناسب استخر دارد.
  4. تنوع رنگ در این محصول بسیار بالا میباشد .

سقف کاذب کشسان

سقف کاذب کشسان ، تنوع طرح و رنگ بسیار بالاتری به نسبت پی وی سی دارد . یکی از جدیدترین و زیباترین سقف کاذب مناسب محیط های مرطوب، سقف کشسان میباشد. شما میتوانید با سقف کشسان طرح یک آسمان را به صورت مجازی به نمایش بگذارید. همچنین یک آسمان شب پر ستاره را با سقف کشسان برای استخر سرپوشیده ی خود انتخاب نمایید. و یا میتوانید از طرح های ساده و رنگی سقف کشسان به صورت قوس دار و متفاوت اجرا نمایید.

سقف کاذب سرویس بهداشتی

برای انتخاب سقف کاذب دکوراتیو و متفاوت سرویس بهداشتی میتوانید از سقف کاذب تصویردار استفاده نمایید. سقف کاذب تصویری که در برابر رطوبت مقاومت داشته و همچنین امکان نورپردازی در زیر آن وجود داشته باشد بر دونوع میباشد:

  • سقف کاذب آسمان مجازی
  • سقف کشسان
آسمان مجازی به صورت متدوال، در تایل های 60*60 قابل مشاهده میباشد ولی شما میتوانید نهایتا تا ابعاد 120 *180 نیز طرح دلخواه خود را بر روی طلق چاپ نمایید.
سقف کشسان محدودیتی برای اجرای یک تکه ندارد و شما میتوانید این سقف زیبا را در هر ابعادی چاپ و اجرا نمایید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

ادرس دفتر مرکزی آذران پلاست : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/295

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب کشسان , سقف کاذب کششی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب طرح آسمان , قیمت سقف کاذب کشسان , قیمت سقف کشسان , سقف کاذب کشسان باریسول , سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب کششی باریسول , سقف کاذب کششی لابل , قیمت سقف لابل , قیمت سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب ستاره ای , سقف کاذب طرح ستاره , سقف کاذب آسمان شب , سقف کاذب تصویری یک تکه, سقف کاذب آسمان مجازی , آسمان مجازی , قیمت آسمان مجازی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب تصویری, قیمت سقف کاذب آسمان مجازی , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:34

دیوارپوش بین کابینتی

اگر بخواهیم در مورد دکوراسیون داخلی آشپزخانه صحبت نماییم ، باید رکن های اصلی آن را شناسایی و در مورد انتخاب طرح و رنگ آن نیز تصمیم بگیریم. در نظر اول کابینت ها از اصلی ترین رکن دکوراسیون داخلی آشپزخانه میباشد؛ اما توجه به این نکته هم ضروری است که ممکن است شما از گرانترین و زیباترین کابینت هم برای آشپزخانه ی خود استفاده کرده باشید ولی اگر برای انتخاب دیوارپوش بین کابینت وسواس زیادی به خرج ندهید ممکن است که زیبایی کابینت های شما به چشم نیاید. همچنین عکس این مورد نیز صادق است که ممکن است از کابینت هایی معمولی برای آشپزخانه ی خود استفاده کرده باشید اما انتخاب مناسب دیوارپوش بین کابینت ،میتواند زیبایی آشپزخانه و کابینت های شما را چندین برابر نماید.

در ادامه شما را با جدیدترین متریال موجود در بازار دکوراسیون داخلی، برای بین کابینت آشپزخانه آشنا میکنیم که تحولی عظیم در این زمینه محسوب میشود. همراه ما باشید تا شاهد یکی از زیباترین و جدیدترین دیوارپوش بین کابینتی باشید...

دیوارپوش بین کابینت آشپزخانه

جنس این دیوارپوش بین کابینتی از ای بی اس (ABS) میباشد. ABS نوعی پلاستیک است که بیشتر مواد تشکیل دهنده ی آن پلی استایرن میباشد. خاصیت این پلاستیک که برای تولید دیوارپوش بین کابینت از آن استفاده میشود عبارتند از:

  1. شفافیت بالا و قابلیت عبور نور
  2. مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و آتش
  3. قابل شستشو بوده و در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم میباشد.
  4. ضربه پذیر بوده و دارای استحکام بالایی میباشد.

دیوارپوش بین کابینتی شیشه ای

اگر بخواهیم بیشتر در مورد این دیوارپوش توضیح دهیم ، از نظر ظاهری بیشتر شبیه شیشه و یا تایل های پلکسی است که به نسبت این دو متریال دارای مزیت های بیشتر میباشد. به عنوان مثال دیوارپوش بین کابینتی شیشه ای بدلیل اینکه در برابر ضربات حساس بوده آنچنان مورد استقبال قرار نمیگیرد و پلکسی بدلیل حساس بودن در حرارت های بسیار بالا پیشنهاد داده نمیشود . اما با توجه به موارد گفته شده، بهترین جنس جایگزین پلکسی و شیشه همین دیوارپوش بین کابینت از جنس ABS میباشد.

دیوارپوش بک اسپلش (back splash)

این دیوارپوش در خارج از کشور با عنوان بلک اسپلش (back splash) شناخته شده میباشد. اگر بخواهیم بصورت اختصاصی در مورد مزیت این پانل آشپزخانه (kitchen panel) توضیحاتی ارائه نماییم شامل موارد زیر میشود:

  • قابلیت عبور نور از خود را دارد، میتوان با نورپردازی در زیر این دیوارپوش زیبایی آشپزخانه را چندین برابر کرد.
  • یک تکه و بدون درز میباشد که به زیبایی ظاهری آن کمک فراوانی کرده است.
  • دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالا و جذاب میباشد. همچنین طرح های موجود در این دیوارپوش بسیار متفاوت بوده که همین امر خود به تنهایی باعث میشود تا از محبوبیت بسیار زیادی در برابر دیگر دیوارپوش آشپزخانه برخوردار باشد.
مشخصات عمومی دیوارپوش بین کابینتی تصویری
طول: 2 و 3 متر
عرض : 60 سانتی متر
ضخامت: 1.5 میلیمتر
طرح های موجود دیوارپوش بین کابینتی طرح دار

در تصویر زیر شما میتوانید تصویر های موجود دیوارپوش آشپزخانه را مشاهده بفرمایید.

برای اطلاع از قیمت دیوارپوش بین کابینتی جدید با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

همچنین برای بازدید حضوری و مشاهده این دیوارپوش از نزدیک شما میتوانید به آدرس : تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19 مراجعه نمایید

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/330

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوارپوش بین کابینتی , دیوارپوش بین کابینت , دیوارپوش بین کابینت آشپزخانه , دیوارپوش آشپزخانه , دیوارپوش بین کابینتی آشپزخانه , قیمت دیوارپوش , قیمت دیوارپوش بین کابینت , قیمت دیوارپوش بین کابینتی , قیمت دیوارپوش آشپزخانه , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:33

ایده اجرای دیوارپوش بتنی در دکوراسیون داخلی

دیوارپوش بتنی به دلیل اینکه ظاهری سرد دارد معمولا مورد استقبال قرار نمیگیرد ؛ دیوارپوش بتنی شاید به تنهایی نتواند زیبایی دکوراسیون داخلی را تامین نماید اما میتوان با ترکیب و یا استفاده از وسایل جانبی زیبایی دیوارپوش بتنی را به رخ بینندگان کشید. ما میخواهیم در این مطلب ایده و راه های بی نظیر استفاده از دیوارپوش بتنی را با شما در میان بگذاریم. همراه ما باشید...

مواردی که میشود با دیوارپوش بتنی ترکیب بی نظیری ایجاد کرد عبارتند از:

  1. آجر
  2. چوب
  3. سنگ مرمر
  4. ترکیب با رنگ های گرم
  5. ترکیب با رنگ خنثی

در ادامه تمامی موارد ذکر شده با جزئیات به همراه عکس های کار شده را میتوانید مشاهده بفرمایید.

ترکیب دیوارپوش بتنی با دیوارپوش آجری

یکی از جذابترین ایده های استفاده از دیوارپوش بتنی ، ترکیب آن با دیوارپوش آجری میباشد. این دو دیوارپوش در کنار همدیگر میتواند زیبایی محیط را چندین برابر نماید. نمونه ای از این ترکیب را در عکس فوق میتوانید مشاهده بفرمایید.

ترکیب دیوارپوش بتنی با چوب

یکی دیگر از بهترین ترکیبات دیوارپوش بتنی چوب میباشد. معمولا چوب بدلیل ظاهر گرمی که دارد میتواند گزینه ی مناسبی برای دیوارپوش بتنی باشد تا سردی ظاهر بتن را خنثی نماید. استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی نیز میتواند ایده ی بسیار مناسبی برای به تعادل رساندن محیط باشد.

ترکیب دیوارپوش بتنی با سنگ مرمر

همانطور که در تصویر فوق مشاهده میفرمایید، در دکوراسیون داخلی حمام استفاده از بتن باعث نمایان تر شدن سنگ مرمر شده است. دیوارپوش بتنی بدلیل اینکه ظاهر فضا را خنثی و سرد میکند باعث میشود تا عوامل جانبی که درهمان محیط کار شده بیشتر به چشم بیاید.

استفاده از رنگ در دکوراسیون داخلی در کنار دیوارپوش بتنی

همانطور که قبلا هم ذکر شد ، رنگ گرم میتواند محیط شما را که با دیوارپوش بتنی کار شده است را بسیار جذاب تر از قبل نماید. همانطور که مشاهده میفرمایید استفاده از رنگ های زرد و آبی و همچنین اضافه کردن یک دکور چوبی توانسته تا یک محیط دوست داشتنی را برای دکوراسیون داخلی نشیمن و آشپزخانه بوجود بیاورد.

دیوارپوش بتنی بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی مینیمال

همانطور که میدانید استفاده از رنگ های خنثی یکی از اصلی ترین رکن سبک مینیمال است. عکس فوق نمونه ای از استفاده از دیوارپوش بتنی در دکوراسیون داخلی مینیمال میباشد.

استفاده از دیوارپوش بتنی با ترکیب سطوح براق و رنگ سفید و مشکی توانسته به خوبی سبک مینیمال را به رخ بینندگان بکشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس : تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه نمایید .

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/324

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش اکسپوز , دیوارپوش بتنی , قیمت دیوارپوش بتنی , دیوارپوش بتن اکسپوز , قیمت دیوارپوش بتن اکسپوز , دیوارپوش طرح بتن , قیمت دیوارپوش طرح بتن , دیوارپوش سه بعدی , قیمت دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش سه بعدی بتنی , قیمت دیوارپوش سه بعدی بتنی , اجرای دیوارپوش , نصب دیوارپوش , انواع دیوارپوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:32

چند نمونه عکس قبل و بعد از اجرای دیوارپوش

شاید همیشه برای شما این سوال ایجاد شود که ظاهر دیوارپوش پی وی سی بعد از اجرا به چه صورت خواهد بود. در این مطلب میخواهیم چند نمونه از اجرای دیوارپوش pvc را به نمایش بگذاریم. در این عکس ها شما شاهد قبل از اجرای دیوارپوش و بعد از اجرای دیوارپوش و تاثیر شگرفی که در زیبایی ظاهری فضا داشته را خواهید بود. ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

پروژه های اجرایی دیوارپوش راه پله

یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش دیوار راه پله ، دیوارپوش ها میباشند. مزیت دیوارپوش برای راه پله عبارتند از :

  1. پوشش نواقص در عین ایجاد زیبایی ظاهری
  2. طول عمر بسیار بالا به نسبت رنگ
  3. هزینه بسیار پایین در برابر سنگهای مرغوب و زیبا
  4. زیبایی بیشتر در برابر سنگ و سرامیک نامرغوب

شاید در وهله ی اول هزینه ی زیاد آن باعث دلسردی شما و انصراف از اجرای دیوارپوش برای راه پله شود ولی توجه به این نکته ضروری است که در صورت اجرای دیوارپوش برای سالها شما دارای یک محیط تمیز و مرتب خواهید بود در صورتی که چند ماه پس از رنگ کردن ظاهر راه پله مثل قبل خواهد شد.

پروژه های اجرایی دیوارپوش برای مغازه

اگر محیط شما دارای سنگ و سرامیک قدیمی باشد شما میتوانید با نصب دیوارپوش جان تازه ای به فضای خود بدهید. از مزیت های اجرای دیوارپوش برای چنین محیط هایی این است که نیازی به تخریب و کندن سنگ و سرامیک قدیمی نیست و در مدت زمان کوتاهی شما میتوانید دیوارپوش را بر روی آنها اجرا نمایید و از زیبایی بوجود آمده بعد از اجرا لذت ببرید.

پروژه اجرایی دیوارپوش برای منزل

اگر میخواهید تا منزل خود را تغییر دهید ، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما دیوارپوش میباشد. دیوارپوش ها به علت اینکه دارای تنوع طرح و رنگ بالایی میباشد و همچنین طول عمر بسیار بالایی دارد میتواند بهترین جایگزین برای رنگ باشد.

دیوارپوش میتوانید در حداقل زمان محیط خانه ی شما را از نظر ظاهری دگرگون نماید.
پروژه اجرایی دیوارپوش برای سرویس بهداشتی

دیوارپوش پی وی سی بدلیل اینکه ضد رطوبت و قابل شستشو است، میتواند گزینه ی مناسبی برای پوشش دیوار سرویس بهداشتی و حمام باشد. دیوارپوش pvc بسیار راحت بر روی سرامیک قدیمی در مدت زمان کوتاه قابل اجرا میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای سفارش و اجرای انواع دیوارپوش با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

همچنین به جهت خرید حضوری میتوانید به نشانی تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/322

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, قیمت دیوارپوش پی وی سی , قیمت دیوارپوش pvc, دیوارپوش اداری , دیوارپوش منزل , دیوارپوش خانه , دیوارپوش راه پله , دیوارپوش ضد ضربه , دیوارپوش توپر , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش ام دی اف , دیوارپوش,mdf, قیمت دیوارپوش پلی استایرن , قیمت دیوارپوش توپر , قیمت دیوارپوش تو پر , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوارپوش ام دی اف , قیمت دیوارپوش mdf, قیمت دیوارپوش ضد ضربه , انواع دیوارپوش , نصب دیوارپوش , اجرای دیوارپوش , دیوارپوش سه بعدی , قیمت دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش تصویری , دیوارپوش کشسان , دیوارپوش کششی , دیوارپوش باریسول , دیوارپوش کشسان باریسول , دیوارپوش کششی باریسول , دیوارپوش لابل , قیمت دیوارپوش کشسان , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:31

نحوه نصب و اجرای دیوارپوش ماربل شیت

یکی از شاخص ترین مزیت دیوارپوش سنگ مصنوعی در برابر سنگ طبیعی ، نصب آسان و راحت آن میباشد. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که نصب دیوارپوش سنگ مصنوعی چگونه انجام میشود و یا اینکه مثل سایر دیوارپوش پی وی سی نیازی به زیرسازی دارد یا خیر ؟ برای دریافت پاسخ تمامی سوال های ایجاد شده در مورد سنگ مصنوعی این مطلب را دنبال نمایید.

نصب دیوارپوش پی وی سی

شاید شما بر این موضوع واقف باشید که دیوارپوش pvc بر روی تمامی سطوح قابل نصب به صورت مستقیم نیست و نیاز به زیرسازی دارد. این سطوح عبارتند از:

  1. کاشی و سرامیک
  2. سیمان
  3. بتن
  4. آجر

این زیرسازی عموما با چوب و یا پروفیل آلمینیومی اجرا میشود. این موضوع معمولا موجب انصراف برخی افراد برای اجرای دیوارپوش ها میشود و علت آن جلوآمدگی از دیوار اصلی میباشد.

نصب دیوارپوش سنگ مصنوعی

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ، بر خلاف دیوارپوش pvc به غیر از بلوک و آجر بر روی هر سطوحی بدون نیاز به زیر سازی قابل اجرا میباشد که همین موضوع باعث میشود در برابر دیوارپوش پی وی سی محبوب تر باشد. همچنین برای ایجاد حجم مثل باکس و ستون نیز باید از زیر سازی استفاده کنید.

برای نصب دیوارپوش pvc طرح سنگ از چه موادی استفاده میشود

برای نصب دیوارپوش سنگ مصنوعی یا همان ماربل شیت بر خلاف سنگ طبیعی نیازی به کندن دیوارپوش پیشین نیست و شما میتوانید دیوارپوش را با چسب و میخ بر روی تمامی سطوح اجرا نمایید.

همچنین بر خلاف سنگ طبیعی از مواد و مصالحی همچون سیمان و ... استفاده نمیشود پس در نتیجه سرعت اجرای کار بسیار سریع تر و راحت تر خواهد بود.
مراحل اجرای دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ (تصویری)

در ادامه شما به صورت تصویری تمامی مراحل اجرای دیوارپوش ماربل شیت را نظاره گر خواهید بود:

برای خرید و اجرای دیوارپوش ماربل شیت به صورت غیر حضوری با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت خرید حضوری میتوانید به آدرس: تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/327

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ماربل شیت , دیوارپوش , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش سنگ مصنوعی , دیوارپوش ماربل شیت , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ , دیوارپوش pvc,طرح سنگ , دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی , دیوارپوش pvc,سنگ مصنوعی , دیوارپوش آنتی باکتریال , دیوارپوش بیمارستانی , دیوارپوش طرح سنگ مرمر , دیوارپوش مرمر پلاست , دیوارپوش تاپکو , دیوارپوش تاپشیت , دیوارپوش استون پلاست , قیمت دیوارپوش , قیمت دیوارپوش سنگ مصنوعی , قیمت دیوارپوش طرح سنگ , قیمت دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 16:30

چند اشتباه رایج در دکوراسیون داخلی

شاید طراحی و تزئین دکوراسیون داخلی، کاری آسان به نظر بیاید؛ ولی واقعیت امر این است که طراحی دکوراسیون داخلی دارای نکته ها و قوانین بسیاری است که در صورت عدم توجه به این نکات زیبایی دکوراسیون داخلی شما با مشکل روبرو شود و شما را از بدست آوردن آنچه که مد نظرتان بوده نا امید کند. در ادامه چندین اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون داخلی را با شما در میان میگذاریم ....

اشتباه شماره 1دکوراسیون داخلی : انتخاب مبلمان

یکی از اساسی ترین رکن در دکوراسیون داخلی ، مبلمان آن میباشد. انتخاب مناسب و بجای مبلمان از مهمترین اقدامات طراحی دکوراسیون داخلی میباشد. به جهت انتخاب مناسب مبلمان، در درجه ی اول باید به متراژ فضای خود توجه نمایید. اگر فضای شما بزرگ باشد انتخاب مبلمان کوچک و برای فضای کوچک انتخاب مبلمان بزرگ از متداول ترین اشتباهات دکوراسیون داخلی محسوب میشود. همچنین ارتفاع مناسب مبلمان نیز از جمله مواردی است که هنگام خرید آن باید بدان توجه نمایید. ارتفاع بسیار بالا و یا پایین مبلمان، از راحتی آن میکاهد که راحتی مبلمان یکی از مهمترین آیتم های انتخاب مبلمان بعد از زیبایی ظاهری آن محسوب میشود.

اشتباه شماره 2 دکوراسیون داخلی : استفاده بیش از اندازه از وسایل تزئینی

استفاده بیش از اندازه ی وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی یکی دیگر از اشتباهات رایج میباشد. مخصوصا اگر وسایل خریداری شده هیچ تناسبی با همدیگر نداشته باشند این اشتباه را برجسته تر از قبل به رخ میکشد. استفاده زیاد از وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی سبب ایجاد این حس میشود که وارد یک نمایشگاه و یا فروشگاه وسایل تزئینی شده اید. برای جلوگیری از ایجاد چنین حسی شما میتوانید از قطعات کوچک و کم برای اضافه کردن شخصیت به دکوراسیون داخلی خود اضافه نمایید.

اشتباه شماره 3 دکوراسیون داخلی : استفاده از قالیچه های خیلی کوچک

استفاده از قالیچه هایی با متراژی کمتر از 3 متر مربع در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن یکی از بزرگترین اشتباهات برای دکوراسیون داخلی میباشد. استفاده از قالیچه های زیر 2 متر شاید برای محیط هایی همچون آشپزخانه ، کنار تخت و یا در ورودی کاربردی باشد اما برای اتاق نشیمن مطمئنا انتخاب درست و بجایی نمیباشد.

اشتباه شماره 4 دکوراسیون داخلی : دوره ها و سبک ها را مخلوط نکنید

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی برای اجرای تمامی اقلام بسیار حیانتی میباشد. به طور مثال زمانی که شما سبک کلاسیک را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب میکنید باید تمامی اقلام را بر مبنای آن انتخاب و اجرا نمایید. یکی از اشتباهاتی که در این زمینه رخ میدهد ترکیب اقلام دکوراسیون داخلی بر اساس سبک آن میباشد. مثلا استفاده از مبلمان کلاسیک در کنار پرده و یا میز مدرن میتواند زیبایی محیط شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:21

پارتیشن سی ان سی چیست؟

برای اینکه بتوانیم شما را با پارتیشن سی ان سی آشنا کنیم در وهله اول در مورد پاتیشن توضیحاتی خدمتتان ارائه نماییم. پارتیشن ویا همان دیوارکاذب ، دیواری است که بر روی خود هیچ باری را حمل نمیکند و تنها وظیفه ی آن تقسیم بندی فضا میباشد. از نظر جنس و طرح پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله میخواهیم در مورد پارتیشن cnc صحبت نماییم.

انواع پارتیشن

همانطور که پیشتر گفته شد پارتیشن از لحاظ جنس انواع مختلفی دارد. انواع پارتیشن از نظر جنس عبارتند از :

  1. پارتیشن ام دی اف (mdf)
  2. پارتیشن پی وی سی (pvc)
  3. پارتیشن کناف
  4. پارتیشن شیشه ای

هر یک از پارتیشن های نامبرده دارای مزیت های مخصوص به خود هستند که شما میتوانید با توجه به نیازهای خود یکی از پارتیشن ها را برای تقسیم فضایی خود استفاده نمایید.

پارتیشن cnc

به تازگی نوع جدیدی از پارتیشن به بازار دکوراسیون داخلی اضافه شده که توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. دستگاه سی ان سی ، که قابلیت ایجاد هر طرحی را بر روی ورق های پی وی سی و ام دی اف دارد ، این نوع جدید از پارتیشن را بوجود آورده است. پارتیشن cnc ، پارتیشن طرح داری است که علاوه بر تقسیم فضا ، باعث ایجاد زیبایی محیط نیز میشود.

مزیت پارتیشن سی ان سی

  • یکی از مهمترین مزیت پارتیشن cnc زیبایی ظاهری آن میباشد. این پارتیشن در طرح های مختلف قابل اجرا است که همین باعث میشود هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.
  • از دیگر مزیت آن تقسیم فضا بدون کوچکتر به نظر رسیدن فضای شما میشود که خود مزیت بزرگی برای محیط های کوچک میباشد.
  • بدلیل اینکه پارتیشن سی ان سی قابلیت اجرا بر روی پی وی سی را نیز دارد میتوان از این پارتیشن برای محیط های مرطوب نیز استفاده کرد.
 این نکته میز قابل ذکر است که شما میتوانید از میان هزاران طرح، طرح مورد پسند خود را بر روی پارتیشن اجرا نمایید.

شما میتوانید برای سفارش اینترنتی پارتیشن طرحدار و یا همان پارتیشن سی ان سی با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

همچنین برای خرید حضوری پارتیشن cnc میتوانید به آدرس : تهران – اتوبان رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/328

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن طرحدار , پارتیشن منزل , پارتیشن ام دی اف , پارتیشن پی وی سی , پارتیشن pvc, پارتیشن mdf, دیوارکاذب , دیوارکاذب پی وی سی , دیوارکاذب pvc, دیوارکاذب ام دی اف , دیوارکاذب mdf, قیمت پارتیشن , قیمت دیوارکاذب , دیوارکاذب اداری , دیوارکاذب مسکونی , دیوارکاذب منزل , دیوارکاذب کناف , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن cnc, پارتیشن دکوراتیو , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:21

سبک جدیدی از سقف کاذب

سقف کاذب امروزه از طرح و مدل های جدیدی برخوردار است که این تنوع طرح باعث سردرگمی افراد جهت انتخاب سقف کاذب مناسب برای فضای داخلی شما شود . یکی از طرح و مدل های جدید سقف کاذب ؛ سقف کاذب سی ان سی و سقف کاذب طرح سنگ و یا همان سنگ مصنوعی میباشد. در ادامه شما با این دو محصول جدید بیشتر آشنا خواهید شد. همراه ما باشید...

سقف کاذب سی ان سی (cnc)

سقف کاذب cnc ، سقف کاذب طرحداری است که در دو جنس قابل تولید است:

  1. پی وی سی pvc
  2. ام دی اف mdf

 این سقف کاذب طرحدار با استفاده از دستگاه سی ان سی که امکان ایجاد طرح های مختلف بر روی ورق های pvc و mdf را دارد تولید میشود. ابعاد سقف کاذب cnc نیز متفاوت بوده و امکان تولید با هر ابعادی را دارا میباشد. همچنین دست شما برای انتخاب طرح اجرایی بر روی سقف کاذب باز میباشد وشما میتوانید هر طرحی که خواهان آن باشید بر روی ورق پی وی سی و ام دی اف اجرا نمایید و درنهایت به عنوان سقف کاذب خود استفاده نمایید.

برای کسب آگاهی بیشتر در مورد سقف کاذب cnc بر روی لینک آبی آن کلیک نمایید.

سقف کاذب ماربل شیت

ورق های پی وی سی طرح سنگ که به عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته میشود یکی از متریال های جدید مورد استفاده برای سقف کاذب میباشد. امکان استفاده از ورق pvc طرح سنگ بدلیل اینکه وزن بسیار پایینی به نسبت سنگ واقعی دارد برای سقف کاذب قابل استفاده میباشد که این خود تحولی بزرگ در زمینه ی دکوراسیون داخلی محسوب میشود.

یکی از مدلهای پرطرفدار سقف کاذب سنگ مصنوعی پی وی سی ، ورق طرح سنگی است که امکان عبور نور را از خود دارد. 

جهت مشاهده کالیته رنگ ورق پی وی سی سنگ مصنوعی اینجا را کلیک نمایید.

برای اطلاع از قیمت ورق pvc سنگ مصنوعی بر روی لیست قیمت سنگ مصنوعی پی وی سی کلیک نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/327

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/320

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی , سقف کاذب pvc, سقف کاذب ام دی اف , سقف کاذب mdf, سقف کاذب سی ان سی , سقف کاذب cnc, سقف کاذب طرح دار , سقف کاذب طرحدار , قیمت سقف کاذب پی وی سی , قیمت سقف کاذب pvc, قیمت سقف کاذب ام دی اف , قیمت سقف کاذب mdf, قیمت سقف کاذب cnc , قیمت سقف کاذب سی ان سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:20

سقف کاذب آسمان مجازی و کشسان

سقف کاذب کشسان و آسمان مجازی در بازار دکوراسیون داخلی بیشتر با عنوان سقف کاذب تصویری ، سقف کاذب تصویردار ، سقف کاذب طرح آسمان و ... شناخته میشود . این مدل سقف کاذب به دو صورت قابل اجرا میباشد . که در ادامه در مورد هر یک توضیحاتی جهت آشنایی شما با این متریال ارائه خواهیم داد.

آسمان مجازی

تایل های 60*60 تصویری که همان آسمان مجازی میباشد و هر شکل و تصویری که خواهان آن باشید قابلیت اجرا بر روی تایل های طلقی را دارد. همانطور که مشخص هست بدلیل اینکه تایل طلقی برای آسمان مجازی استفاده میشود ضد آب و رطوبت بوده وقابلیت استفاده برای محیط هایی همچون استخر و حمام و سرویس بهداشتی را نیز دارا میباشد؛ که خود نیز به دو گروه تقسیم بندی میشود:

  1. آسمان مجازی استیکری : که تصویر مورد نظر بر روی یک برچسب چاپ و بر روی طلق پلکسی چسبیده میشود.
  2. آسمان مجازی چاپی : تصویر مورد نظر به صورت مستقیم بر روی طلق پلکسی چاپ میشود.
 بالطبع آسمان مجازی چاپی از نظر کیفیت چاپ و همچنین عبور نور از آسمان مجازی استیکری در سطح بالاتری قرار دارد.

برای مشاهده انواع طرح های سقف کاذب آسمان مجازی اینجا را کلیک نمایید.

سقف کشسان

سقف کاذب کشسان، به صورت یک تکه قابل اجرا میباشد که از نوعی پارچه ی مخصوص که ترکیبی از پی وی سی و دیگر مواد است استفاده میشود. این سقف کاذب با حرارت قابلیت انبساط و انقباض را دارد و کاملا ضد آب بوده و قابلیت شستن در ماشین لباسشویی را نیز دارد. سقف کشسان نیز قابلیت چاپ هر طرحی بر روی خود را دارا میباشد. سقف کشسان نیز شامل زیر گروه هایی میباشد:

  • لاکر : سقف کشسان ساده ای که قابلیت عبور نور را ندارد و حالتی براق دارد که قابلیت اجرا با رنگ های مختلف را دارا میباشد. معمولا این نوع سقف کاذب منعکس کننده ی نور فضا میباشد که خود باعث تفاوت و جذابیت آن میشود.
  • ساتین: سقف کششی ساده ای که قابلیت عبور نور از خود را دارد و میتوان با نورپردازی در زیر این سقف ، محیطی خاص و متفاوتی را بوجود آورید.
  • چاپی: امکان چاپ هر تصویری بر روی سقف کاذب کشسان وجود دارد و با نورپردازی در زیر این سقف کاذب تصویری زیبایی تصویر شما چندین برابر میشود.

به جهت آگاهی بیشتر با سقف کاذب کشسان و مزیت های آن اینجا را کلیک نمایید.

سقف کاذب پلگسی گلاس و طلقی

سقف کاذب پلکسی گلس با سقف کاذب طلقی دو نوع متفاوت هستند که معمولا این دو را در یک گروه قرار میدهند. سقف کاذب پلکسی گلس یک جنس وارداتی که معمولا از جنس شیشه بوده و دارای ضخامت های مختلفی میباشد که این ضخامت شامل 2، 4،6 میلی متر میباشد. ابعاد هر ورق پلگسی گلس 120*280 میباشد و سطح این سقف کاذب شفاف بوده و دارای رنگبندی متنوع نیز میباشد.

سقف کاذب پلکسی دوغی که گاهی با عنوان سقف کاذب طلقی شناخته میشود همچون نوع پلکسی گلاس دارای ضخامت متفاوت 2 ، 4 ، 6 و ... میلیمتر میباشد و ابعاد هر ورق آن 120 در 280 میباشد. این سقف کاذب حالتی مات و به اصطلاح رنگ دوغی دارد که گاهی با عنوان پلکسی دوغی نیز شناخته میشود. این سقف کاذب قابلیت عبور نور از خود را دارد و در عین حال بهمریختگی های سقف اصلی را پوشش دهد .

لیست قیمت و معرفی سقف کاذب پلکسی گلاس

نشانی دفتر شرکت آذران پلاست رسا - تولید کننده انواع سقف کاذب - تهران - اتوبان رسالت - حیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/149

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/284

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب کشسان , سقف کاذب کششی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب طرح آسمان , قیمت سقف کاذب کشسان , قیمت سقف کشسان , سقف کاذب کشسان باریسول , سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب کششی باریسول , سقف کاذب کششی لابل , قیمت سقف لابل , قیمت سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب ستاره ای , سقف کاذب طرح ستاره , سقف کاذب آسمان شب , سقف کاذب تصویری یک تکه, سقف کاذب آسمان مجازی , آسمان مجازی , قیمت آسمان مجازی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب تصویری, قیمت سقف کاذب آسمان مجازی , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:19

دیوارپوش مناسب برای دکوراسیون داخلی اکسپوز

دکوراسیون داخلی اکسپوز، برای دنیای مدرن امروزه بسیار پر طرفدار میباشد. این سبک دکوراسیون داخلی خواهان مصالح خاص خودش میباشد که در این مقاله میخواهیم در مورد دیوارپوش مناسب این سبک دکوراسیون د اخلی صحبت نماییم. همراه ما باشید تا از انواع دیوارپوش مناسب دکوراسیون داخلی اکسپوز وهمچنین قیمت آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چه دیوارپوشی برای دکوراسیون داخلی مدرن و اکسپوز مناسب میباشد؟

برای اینکه بدانید چه مصالحی برای دکوراسیون داخلی اکسپوز مناسب میباشد باید در مورد این سبک ازلاعات کافی را داشته باشید. معنی لغوی exposeشامل به نمایش گذاشتن و در معرض دید قرار دادن بدون حفاظ میباشد. پس همانطور که از معنای لغوی آن برمیاید این است که دیوارپوش ها باید حالتی طبیعی و بدون پوشش داشته باشند. پس متریال هایی که برای ساخت ساختمان استفاده میشود بدون هیچ پوششی میتواند یک دکوراسیون داخلی اکسپوز را به نمایش بگذارد. این دیوارپوش ها شامل موارد زیر میشود:

  1. دیوارپوش طرح آجر
  2. دیوارپوش بتنی

دیوارپوش بتنی

این دیوارپوش یک انتخاب ایده آل برای دکوراسیون داخلی مدرن و اکسپوز میباشد. دیوارپوش بتنی با سطحی صاف و صیقلی محیطی چشم نواز را برای شما بوجود می آورد. شاید در نظر اول استفاده از این دیوارپوش کمی سرد به نظر برسد اما شما میتوانید با اضافه کردن متریالهای دیگر محیطی شیک و جذاب را جایگزین محیطی سرد و خشک نمایید.

دیوارپوش سه بعدی بتنی

یکی از زیر مجموعه های دیوارپوش بتنی ، دیوارپوش سه بعدی میباشد. این دیوارپوش در طرح های مختلف قابل دسترس است که قابلیت این را دارد هر رنگی که میخواهید میتوانید بر روی آن اجرا نمایید.

ضخامت دیوارپوش بتنی حدود یک و نیم سانتی متر میباشد و در ابعاد مختلف قابل تولید میباشد.
دیوارپوش آجری

آجر یکی دیگر از متریال های مناسب محیط های اکسپوز میباشد. دیوارپوش آجری به راحتی بر روی هر سطحی در کمترین زمان قابل اجرا میباشد. ضخامت این دیوارپوش در حدود 1 سانتی متر میباشد و بعد از نصب با چسب نیاز به بند کشی دارد که این کار نیز در کمترین زمان ممکن انجام میشود.دیوارپوش طرح آجر با ایجاد یک روکش UV میتوانید در محیط های بیرون نیز اجرا نمایید.

شرکت آذران پلاست رسا تولید کننده انواع دیوارپوش ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

نشانی : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/325

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/324

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش اکسپوز , دیوارپوش بتنی , قیمت دیوارپوش بتنی , دیوارپوش بتن اکسپوز , قیمت دیوارپوش بتن اکسپوز , دیوارپوش طرح بتن , قیمت دیوارپوش طرح بتن , دیوارپوش سه بعدی , قیمت دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش سه بعدی بتنی , قیمت دیوارپوش سه بعدی بتنی , اجرای دیوارپوش , نصب دیوارپوش , انواع دیوارپوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:17

دیوارپوش پی وی سی برای دکوراسیون داخلی منزل و ویلا

دیوارپوش پی وی سی یک راه حل عالی برای پوشش دیوار بالاخص دیوارهایی که ممکن است شما را به دردسر بیاندازند، مثل دیوارهایی که همیشه رطوبت آن باعث میشود کاغذ دیواری و یا رنگ بر روی آن تبله کند و یا با تغییر رنگ مواجه شود. در اینجا میخواهیم امکان استفاده از دیوارپوش پی وی سی برای دکوراسیون داخلی منزل و ویلا را با شما مرور نماییم .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع دیوارپوش و همچنین اطلاع از قیمت با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

انواع دیوارپوش پی وی سی از نظر طرح و رنگ

دیوارپوش pvc از نظر طرح و رنگ به چهار دسته ی اصلی تقسیم میشود. این تقسیم بندی عبارتند از:

  1. دیوارپوش پی وی سی سفید ساده
  2. دیوارپوش pvc سفید براق
  3. دیوارپوش pvc چاپی (هات استمپ)
  4. دیوارپوش پی وی سی روکشدار

کدام دسته از دیوارپوش برای دکوراسیون داخلی منزل و یا ویلای شما مناسب است؟

پاسخ دادن به این سوال به طور کلی بسیار مشکل است زیرا این یک امر کاملا شخصی است و برای پاسخ به آن باید به خودتان رجوع نمایید که چه طرح و رنگ و مدلی برای دکوراسیون داخلی منزل و ویلای خود میپسندید. ما برای اینکه شما به راحتی به پاسخ سوال خود برسید برای شما نمونه کارهای اجرایی این دیوارپوش را به نمایش میگذاریم تا فرق این دیوارپوش ها را از نظر ظاهری متوجه شوید.

دیوارپوش pvc سفید ساده (مات)

اگر جزء افراد ساده پسند هستید دیوارپوش پی وی سی سفید مات میتواند نیاز شما را پاسخ دهد. این دیوارپوش هیچ روکشی بر روی خود ندارد پس به صورت کاملا سفید و یکدست نمایش داده میشود.

دیوارپوش پی وی سی سفید براق

دیوارپوش سفید براق ، همان دیوارپوش سفید ساده است که بدلیل اینکه یک لایه UV بر روی دیوارپوش کشیده میشود حالتی براق به پانل پی وی سی داده میشود. تمیز کردن دیوارپوش های براق راحت تر از دیوارپوش مات هست و همچنین انعکاس نور بالایی دارد که سبب میشود فضا بزرگتر و بازتر و روشن تر به نظر برسد.

دیوارپوش پی وی سی چاپی (هات استمپ)
دیوارپوش چاپی در اصل همان دیوارپوش سفید است که طرح بر روی آن چاپ میشود و این پانل معمولا از نوع دیوارپوش سفید براق میباشد. نمونه ای از اجرای دیوارپوش هات استمپ برای خانه در بالای این مقاله مشاهده میفرمایید.
دیوارپوش pvc روکشدار

دیوارپوش پی وی سی روکشدار، همان دیوارپوشی است که دارای رنگ و طرح هایی همچون چوب و کاغذ دیواری و ... را دارا میباشد. دیوارپوش روکشدار برای دکوراسیون داخلی ویلا و خانه از محبوبیت بیشتری به نسبت بقیه دیوارپوش های پی وی سی برخوردار میباشد و علت آن را میتوان به خاطر تنوع طرح و رنگ آن بیان کرد. به عنوان مثال استفاده از دیوارپوش پی وی سی طرح چوب میتواند ایده ی بسیار خوبی برای ایجاد محیطی دلنشین برای خانه و یا ویلای شما باشد.

شرکت آذران پلاست رسا تولید کننده ی انواع دیوارپوش پی وی سی میباشد. دفتر مرکزی شرکت آذران پلاست رسا واقع در تهران ، بزرگراه رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19 میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/322

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, قیمت دیوارپوش پی وی سی , قیمت دیوارپوش pvc, دیوارپوش اداری , دیوارپوش منزل , دیوارپوش خانه , دیوارپوش راه پله , دیوارپوش ضد ضربه , دیوارپوش توپر , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش ام دی اف , دیوارپوش,mdf, قیمت دیوارپوش پلی استایرن , قیمت دیوارپوش توپر , قیمت دیوارپوش تو پر , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوارپوش ام دی اف , قیمت دیوارپوش mdf, قیمت دیوارپوش ضد ضربه , انواع دیوارپوش , نصب دیوارپوش , اجرای دیوارپوش , دیوارپوش سه بعدی , قیمت دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش تصویری , دیوارپوش کشسان , دیوارپوش کششی , دیوارپوش باریسول , دیوارپوش کشسان باریسول , دیوارپوش کششی باریسول , دیوارپوش لابل , قیمت دیوارپوش کشسان , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:17

دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی ماربل شیت و کاربردهای آن

دیوارپوش یک تکه و بدون درز ماربل شیت ؛ امروزه جزء اصلی طراحی و دکوراسیون داخلی محسوب میشود. این دیوارپوش بدلیل کیفیت بالا و هزینه ی پایین و در عین حال زیبایی ظاهری بسیار مورد استقبال افراد جهت بکارگیری این محصول در دکوراسیون داخلی شان قرار گرفته است.

مزیت های ماربل شیت

  1. از نظر هزینه در برابر سنگ های طبیعی بسیار مقرون به صرفه میباشد
  2. در برابر ضربات بسیار مقاوم است.
  3. امکان استفاده از این محصول برای حمام ؛ استخر و سرویس بهداشتی به جهت ضد آب بودنش وجو دارد.
  4. تنوع طرح و رنگ دیوارپوش ماربل شیت بسیار بالا میباشد.
  5. آنتی باکتریال و قابل شستشو میباشد و مجوز وزارت بهداشت را دارا میباشد .
  6. خود اطفاء بوده و در برابر حرارت های بالا مقاوم میباشد.
  7. نسب سریع و آسان در برابر سنگ های طبیعی

ماربل شیت ؛ دیوارپوش بین کابینتی

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ یک انتخاب ایده آل برای برای پوشش بین کابینت ها میباشد. دیوارپوش بین کابینتی ماربل شیت جایگزین اقتصادی سنگ طبیعی میباشد . نمونه های اجرایی این دیوارپوش بین کابینتی را در ادامه میتوانید مشاهده نمایید.

دیوارپوش سنگ مصنوعی برای لابی و راه پله

ورق های پی وی سی طرح سنگ میتواند یک ایده ی عالی برای پوشش دیوار لابی های لوکس و راه پله ساختمان باشد. دیوارپوش pvc طرح سنگ ماربل شیت میتواند فضایی لوکس و خیره کننده ای را برای ورودی ساختمان شما با کمترین هزینه بوجود آورد.

با اینکه ضخامت این دیوارپوش 4 میلیمتر است اما در برابر ضربات مقاوم بوده و شما میتوانید از آن برای پوشش دیوار راهپله ی خود استفاده نمایید.
دیوارپوش ماربل شیت برای دکوراسیون داخلی منزل

شما حتی میتوانید از این ورقهای پی وی سی طرح سنگ برای زیباتر کردن محیط منزل خود استفاده نمایید. فرقی نمیکند که محیط شما کلاسیک و یا مدرن است زیرا این دیوارپوش قابلیت اجرا برای هر نوع محیطی را دارا میباشد.

دفتر فروش مرکزی دیوارپوش سنگ مصنوعی ماربل شیت واقع در تهران – اتوبان رسالت – خیابان بنی هاشم- بن بست تبری – مجتمع ارغوان – واحد 19 میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/327

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ماربل شیت , دیوارپوش , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش سنگ مصنوعی , دیوارپوش ماربل شیت , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ , دیوارپوش pvc,طرح سنگ , دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی , دیوارپوش pvc,سنگ مصنوعی , دیوارپوش آنتی باکتریال , دیوارپوش بیمارستانی , دیوارپوش طرح سنگ مرمر , دیوارپوش مرمر پلاست , دیوارپوش تاپکو , دیوارپوش تاپشیت , دیوارپوش استون پلاست , قیمت دیوارپوش , قیمت دیوارپوش سنگ مصنوعی , قیمت دیوارپوش طرح سنگ , قیمت دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:16

دیوارپوش کشسان (کششی)

یکی از عناصری که بر روی چهره و طرح یک فضا اثر بسیار زیادی دارد دیوار میباشد. شما میتوانید از طرحی ساده و ظریف و یا پرجنب و جوش برای دیوارپوش خود استفاده نمایید. یکی از دیوارپوش های جدید و متفاوت در زمینه ی دکوراسیون داخلی دیوارپوش کشسان میباشد که در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا منماییم.

مزیت های دیوارپوش تصویری کشسان (کششی)

  1. در برابر حرارت مقاوم بوده و به نوعی بازدارنده ی آتش نیز میباشد.
  2. این دیوارپوش قابل شستشو بوده و شما میتوانید این محصول را در ماشین لباسشویی شستشو و مجددا نصب نمایید.
  3. در برابر وزن مقاومت بسیار بالایی دارد و تغییر چهره در برابر وزن بر روی خود ندارد.
  4. امکان نورپردازی در زیر این دیوارپوش وجود دارد که زیبایی آن را چندین برابر مینماید.
  5. محدودیت اندازه برای طراحی و اجرا ندارد و هر ابعادی به صورت یکپارچه قابل اجرا میباشد.
  6. نصب بسیار آسان و سریع این دیوارپوش از مزیت های اصلی آن به شمار میرود.

در دنیای امروزه بزرگترین چالش، مدیریت زمان میباشد. دیوارپوش ها همچون دیگر محصولات جدید بر روی این موضوع تاکید فراوانی دارد. دیوارپوش یکی از راهکارهای بسیار مهم در زمینه ی مدیریت زمان برای تغییر دکوراسیون داخلی میباشد. تمامی دیوارپوش ها در کمترین زمان ممکن اجرا میشوند کهدیوارپوش باریسول از قانون مستثنی نمیباشد.

دیوارپوش پارچه ای کشسان و یا همان کششی یک راه حل سریع برای تغییر چهره دیوار و دکوراسیون داخلی محسوب میشود. این دیوارپوش تصویری در عرض چند ساعت بر روی دیوار شما نصب میشود و چهره ی فضای شما را در کمترین زمان ممکن دگرگون مینماید.

دیوارپوش پارچه ای کششی

دیوارپوش پارچه ای کشسان از نوعی پی وی سی و الیاف استایلر تولید میشود که باعث میشود در نوع خود متفاوت باشد. این دیوارپوش انواع مختلفی از نظر ظاهری دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

انواع دیوارپوش پارچه کشسان (باریسول)

دیوارپوش کشسان باریسول به سه دسته ی اصلی و بزرگ تقسیم بندی میشود:

این مدل دیوارپوش کشسان پارچه ای قابلیت رد کردن نور را از خود دارد . پس شما میتوانید با نورپردازی در زیر دیوارپوش زیبایی آن را چشم نوازتر نمایید.

  • دیوارپوش پارچه ای کشسان براق

در این مدل امکان عبور نور وجود ندارد ولی از نظر زیبایی ظاهری بی همتا میباشد.

(مدل های ساده یکی از پرطرفدارترین محصول برای ایجاد ستون میباشد.)

  • دیوارپوش کششی باریسول تصویری

امکان چاپ هر تصویری بر روی این دیوارپوش همانند پوستر وجود دارد. شما میتوانید همچنین با چاپ لوگوی شرکت خود بر روی این پارچه باریسول دیوارپوش منحصر به فرد خود را برای دکوراسیون داخلی شرکت و محل کارتان داشته باشید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش و اجرای دیوار کشسان با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر مرکزی شرکت آذران پلاست رسا: تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب کشسان , سقف کاذب کششی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب طرح آسمان , قیمت سقف کاذب کشسان , قیمت سقف کشسان , سقف کاذب کشسان باریسول , سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب کششی باریسول , سقف کاذب کششی لابل , قیمت سقف لابل , قیمت سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب ستاره ای , سقف کاذب طرح ستاره , سقف کاذب آسمان شب , سقف کاذب تصویری یک تکه, سقف کاذب آسمان مجازی , آسمان مجازی , قیمت آسمان مجازی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب تصویری, قیمت سقف کاذب آسمان مجازی , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:14

سقف کاذب طرح آسمان برای طراحی دکوراسیون داخلی رویایی

یکی از زیباترین و هنرمندانه ترین تحولات در طراحی دکوراسیون خانه سقف کاذب تصویری میباشد. این سقف ها معمولا در رنگهای متنوع و جذاب، طرح های هندسی یا سایر تصاویر شگفت انگیز را شامل می شوند. این سقف کاذب نه تنها زیبایی را به فضای شما میبخشد بلکه توهم باز شدن محیط را نیز ایجاد می کنند. این نوع سقف کاذب همچنین به عنوان دیوارپوش نیز استفاده میشود که در مطلب بعدی به آن خواهیم پرداخت. با دنبال کردن این مطلب شما میتوانید با چندین ایده ی الهام بخش آشنا شوید.

موارد الهام بخش سقف کاذب تصویردار که در این مطلب به آن میپردازیم شامل:

  1. سقف کاذب شب ستاره ای
  2. سقف کاذب سفید ستاره دار
  3. سقف کاذب با طرح هندسی
  4. سقف کاذب با هر طرح و تصویر

سقف کاذب شبهای تابستان

یکی از رایج ترین روش ها با این مدل سقف کاذب ایجاد توهم است؛ به گونه ای که سقف شما به راستی به یک شب باشکوه باز می شود. سقف کاذب آسمان ستاره دار در هر فضایی میتوان اجرا کرد. به عنوان مثال، یک طراحی منحصر به فرد، یک شب ستاره ای را در یک استخر سرپوشیده میتواند حس فوق العاده ای به شما در حال شنا کردن میدهد.

علت ایجاد چنین تصوراتی ، نازک و کوچکتر شدن چراغ های LED در سقف است که حالت ستاره ای در سقف کاذب شما ایجاد می شود.

سقف کاذب با طرح هندسی

یک گزینه ی دیگر برای سقف کاذب کشسان و آسمان مجازی طرح های هندسی میباشد. این سقف کاذب باعث میشود تا فضای شما مدرن تر و جذاب تر به نظربرسد. ایجاد کمی شکستگی در اجرای سقف کشسان باعث جذابیت بیشتر فضای شما میشود.

سقف کشسان لاکر سفید ستاره ای

طراحی دیگری که میتوان با سقف کشسان اجرا نمود، ایجاد یک سقف ستاره ای سفید رنگ است. این طراحی برای محیط های کوچک بسیار کاربردی تر میباشد زیرا باعث میشود تا فضا بزرگتر و روشنتر گردد.

سقف کشسان و آسمان مجازی تصویری

اگر هیچ یک از طرح های فوق نتوانسته نظر شما را جلب کند، در نهایت شما میتوانید تصویر و عکس دلخواه خود را بر روی سقف کاذب خود چاپ و اجرا نمایید. اجرای انواع تصویرها چه معمولی و چه سه بعدی میتواند به بهترین نحو نظر شما را به خود جلب نماید.

برای اطلاع از نحوه ی سفارش و اجرای سقف کاذب با شماره 71731-021 تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران – اتوبان رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/284

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب کشسان , سقف کاذب کششی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب طرح آسمان , قیمت سقف کاذب کشسان , قیمت سقف کشسان , سقف کاذب کشسان باریسول , سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب کششی باریسول , سقف کاذب کششی لابل , قیمت سقف لابل , قیمت سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب ستاره ای , سقف کاذب طرح ستاره , سقف کاذب آسمان شب , سقف کاذب تصویری یک تکه, سقف کاذب آسمان مجازی , آسمان مجازی , قیمت آسمان مجازی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب تصویری, قیمت سقف کاذب آسمان مجازی , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 18:13